Intrebări frecvente

  • se poate achita prin transfer bancar în conturile deschide la Banca Transilvania în moneda RON sau EUR, numai după ce se primește o factură proformă sau fiscală din partea Tourismo.ro
  • pentru o plată și o confirmare rapidă, se poate emite un link de plata care se poate primi în sms, pe whatsapp sau e-mail și turistul completează personal, datele cardului pentru a finaliza online tranzacția; ca orice plata normală pe internet
  • în momentul rezervării online se poate opta pentru plata online și astfel se achita prin introducerea datelor de card bancar (date procesate de Netopia și Banca Transilvania care rămân criptate și nimeni nu le poate vizualiza)
  • cash la ghișeul băncilor sus menționate și în baza facturii emise, unde se vor putea observă și conturile bancare aferente
  • online prin cardurile de vacanță doar pentru serviciile de turism intern (în interiorul României), servicii care pot include transport, cazare și servicii de masă
  • fizic folosind cardul de vacanță pentru serviciile pe teritoriul țării noastre

Perioada în care este cel mai bine pentru o rezervare a vacanței este în Noiembrie deoarece în această lună se da START reducerilor la vacanțe prin Târgul de Turism.

În același timp recomandăm reducerile early booking care se regăsesc în lunile de iarnă dintre Noiembrie și Martie, iar cu fiecare lună în parte reducerea fiind din ce în ce mai mică.

Aici vorbim de Early Booking începând cu un discount de 35% și până în Martie acesta ajungând la 5%.

Termenele de plată se pot observă pe factură proforma / fiscală primită.

Că reguli generale poate fi luat în calcul procentul de 30% în momentul rezervării că fiind obligatoriu pentru că o rezervare să devină valabilă și diferența de 70% cel târziu cu 31 de zile înainte de dată intrării.

Însă aceste termene pot varia în funcție de hotel, destinație și perioadă.

În situația în care vacanță are check-in în mai puțin de 30 zile de la data rezervării, plata integrală devine obligatorie în ziua rezervării.

Fiecare destinație turistică are perioade specifice când vremea este mai caldă sau mai rece, sezon uscat sau sezon ploios.

Vremea este schimbătoare și niciun sezon nu seamănă cu celălalt, motiv pentru care nu putem decât să ne raportăm la informațiile despre vremea din sezonul trecut și să știm care sunt șansele de soare/ploaie într-o anumită perioadă.

Vă recomandăm să consultați siteuri de specialitate pentru calitatea vremii precum accuweather.com, însă trebuie să aveți în vedere că ea va fi mai predictibilă cu o săptămâna înaintea plecării.

În cazul nefericit al unui bagaj pierdut trebuie să depuneți o cerere în aeroportul de sosire.

Ea se numește “Property Irregularity Report” (P.I.R.)  și trebuie să includă datele tale de identificare, ale zborului și ale bagajului înregistrat, precum și datele necesare identificării acestuia (tipul geamantanului, culoare, dimensiuni și ce obiecte personale aveați în bagaj, etc.).

Ulterior vei fi contactat cu un răspuns din partea companiei aeriene.

Dacă acesta nu va fi găsit, ține cont că pentru despăgubire va fi nevoie să ai și tichetul de îmbarcare, eticheta bagajului, listă cu obiectele din bagaj însoțită de dovadă valorii acestora prin documente fiscale, listă cu obiectele de strictă necesitate achiziționate pentru a le înlocui pe cele pierdute însoțită de dovadă valorii acestora. Dacă nu poți proba valoarea obiectelor din bagajul pierdut, se acordă o despăgubire în funcție de greutatea bagajului (aprox 30 Euro/kg).

În plus, pentru a fi protejat în această situație, îți recomandăm o asigurare de călătorie care te va acoperi mult mai ușor și mai rapid într-o astfel de situație.

Asigurarea se poate selecta în pasul final de plata sau solicită separate în ziua efectuării rezervarii, sau cel târziu cu o zi înainte de plecare.

Condițiile de călătorie dintr-o țară de destinație se pot află accesând www.mae.ro, la Consulatul țării de destinație sau la Ambasada acesteia;

Agenția de turism nu este responsabilă pentru condițiile de călătorie, deoarece această situație cade în sarcina turistului și pot surveni modificări de la zi la zi.

Agenția noastră vă poate ajuta în organizarea excursiilor opționale în funcție de activitățile pe care doriți să le faceți la destinație.

Există excursii opționale care includ vizitarea celor mai importante obiective turistice și culturale sau activități precum scuba diving, zbor cu balonul sau plimbare cu catamaranul.

De la o destinație la alta și în funcție de ce vă doriți să vedeți, vă putem recomanda și rezerva excursiile opționale cele mai potrivite.

Puteți solicita agenției de turism tourismo.ro lista de excursii opționale pentru sejurul în care urmează să mergeți.

Motivele pentru care tarifele vacanțelor cresc în fiecare an se datorează mai multor factori:

  • Creșterea inflației (costurile cresc pentru furnizori, automat cresc și prețurile către turiști)
  • Criză de energie și scumpirea accelerată a combustibililor care au dus și la creșterea prețurilor biletelor de avion, bilete de autocar, tren, ferry s.a.m.d
  • Contextul economic internațional incert;
  • Pentru vacanțele internaționale în spațiul non-UE, întărirea fără precedent a dolarului a determinat creșterea prețurilor la vacanțe (minim 10% doar de aici).
  • Cererea mare din piață care a dus la ajustarea prețurilor. În același timp, și oferta mai mică decât înainte de pandemie, dat fiind că unii furnizori de turism au dispărut de pe piață, unele companii au anulat anumite rute sau au scos din uz unele avioane, ori nu mai au personal, etc.

Circuite Populare